loading...

لیست تورهای سلام پرواز

قیمت تور لحظه آخری کیش بسته به زمان سفر، هتل های تور کیش، نوع پرواز و خدماتی که در تور مورد نظر ارائه می‏‎ شود و… بستگی دارد. هتل‌ های کیش آن قدر متنوع و مجهز ه

بازدید : 135
دوشنبه 21 تير 1400 زمان : 11:30

درباره تور کیش


حالا وقت این رسیده تا کوله بار سفرتان را آماده کنید و با هم به قسمت جنوبی کشورمان و جزیره های بی نهایت زیبا و خیره کننده آن یعنی جزیره کیش برویم ، این جزیره سرسبز که در واقع یکی از جزایر خلیج فارس است در شهری بی نظیر و بی همتا به نام بندر لنگه که در استان هرمزگان می باشد قرار گرفته است و همان طور که می دانید کیش تنها جزیره ای موجود در کشورمان و در نزدیکی خلیج فارس نیست و اگر مایل بودید می توانید بعد از این که از کیش و جاذبه های خیره کننده اش دیدن کردید از جزیره های دیگر خلیج فارس چون جزیره معروف قشم ، جزیره ابوموسی ، جزیره هندورابی ، جزیره هنگام ، جزیره میر مهنا ، جزیره سه دندون ، جزایر تنب کوچک و بزرگ ، جزیره شیف ، جزیره خارکو ، جزیره فارسی و .... نیز دیدن کنید. خوب است بدانید که بعضی از این جزایر مسکونی و بعضی دیگر غیر مسکونی می باشند اما باز هم با وجود این همه جزیره در خلیج فارس که تعداد آن ها به 41 عدد می رسد سفر به جزیره کیش می تواند بسیار متفاوت تر باشد و این امر خود از دلایل بسیاری برخوردار می باشد که به یکی از این دلایل می توان به وجود درصد بسیار بالایی از اکسیژن در این جزیره اشاره کرد و باید گفت در واقع به همین دلیل است که اکثر افرادی که در این جزیره زندگی می کنند کمتر دچار احساس کسالت و یا خواب آلودگی می شوند و شاید به همین دلیل است که وقتی با تور کیش همسفر می شوید اصلا احساس خستگی نمی کنید و ضمنا شاید جالب باشد که بدانید این جزیره توانسته در حدود 90 کیلومتر از مساحت ایران را به خود اختصاص دهد.

اطلاعات مهم جزیره کیش


جزیره کیش یکی از زیباترین جزایر مرجانی خلیج فارس میباشد که با بیش از 90 کیلومتر مربع وسعت در 18 کیلومتری کرانه جنوبی ایران قرار گرفته است. طول جزیره کیش در حدود 12 کیلومتر از جهت مشرق تا مغرب و عرض آن 7 کیلومتر و مساحت آن 90 کیلومتر مربع است بوده و 120 قدم از سطح دریا ارتفاع دارد. ارتفاع وسط جزیره از اطرافش بیشتر میباشد، اما ارتفاع اطراف کیش از سطح آب در بعضی نقاط از یک متر هم کمتر است. ضمنا در قسمت شمالی جزیره آب زیرزمینی ‌اش شیرین بوده و نیز باغ‌ های نخل خرما در کیش به وفور دیده می شود. همچنین جزیره کیش یکی از جزایر توریستی در خلیج فارس بشمار رفته که در استان هرمزگان در جنوب ایران میباشد. این جزیره بکر و زیبا به طور سالانه یک میلیون و 700 هزار گردشگر را میزبانی می کند و جمعیت آن مطابق با آمار سرشماری که در سال 1390 انجام شده حدود 24819 نفر بوده است. جالب است بدانید که به شهروندان کیش، کیشوند نیز می گویند و نژاد مردم اینجا در اصل بومی های کیش از نژاد دراویدی، نوردیک، سامی و سیاهپوست را شامل می شود؛ البته امروزه شمار مهاجران نیز در کیش زیاد شده است.

  • زبان: فارسی و عربی
  • کد کیش: 076
  • فاصله هوایی از تهران: 1052 کیلومتر
  • فاصله زمینی از تهران: 1600 کیلومتر
  • مدت سفر زمینی: حدود 20 ساعت
  • مدت سفر هوایی: 1 ساعت و 40 دقیقه

نقشه گردشگری کیش

نقشه گردشگری کیش

قیمت تور کیش


قیمت تور کیش به عوامل بسیار متعددی از جمله رزرو هتل های همراه با وعده های غذایی، بلیط هواپیما، نوع خدماتی که ارائه میشود، ترانسفر فرودگاهی برای رفت و برگشت و... ارتباط مستقیمی دارد و این مژده را به شما بدهیم که میتوانید برای تجربه سفری مقرون به صرفه و ارزان تورهای مسافرتی و لحظه آخری کیش را از طریق وب سایت ما رزرو نمایید و همچنین نگران قیمت تور کیش هم نباشید چون مجموعه سلام پرواز با ارائه تور لحظه آخری کیش و تور ارزان قیمت این مقصد در تعطیلات و پیک سفر، شرایط را به گونه ای برای شما فراهم کرده ایم تا با کمترین هزینه برای تور، بیشترین لذت را از سفرتان و پکیج تور انتخابی خود ببرید و در ضمن ما قیمت های عالی برای متنوع ترین تورهای کیش را به شما ارائه خواهیم کرد تا با توجه به بودجه مورد نظرتان، بهترین انتخاب تور مسافرتی به مقصد کیش را داشته باشید و نیز قیمت تور کیش با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین و سایر امکانات ارائه شده در تور کاملا متغیر محاسبه می شود و شما به راحتی برای رزرو تور این مقصد می توانید با مشخص نمودن تور کیش و انتخاب تاریخ رفت و برگشت از میان تورهای نمایش داده شده در بالای همین صفحه، تور دلخواهتان را به صورت آنلاین رزرو نمایید.

قیمت تور کیش

تور کیش ارزان


موارد بسیاری هستند که در ارزان بودن تور کیش تاثیر می گذارند و اینکه توجه به قیمت هتل یکی از همین موارد است که قطعا گردشگرانی که به سراغ هتل داریوش و ... می روند، اما بدانید که هزینه متفاوتی بین هتل های رده های متوسط و هتل های لاکچری کیش می باشد پس انتخاب مناسب محل اقامت تاثیر بسزایی در قیمت تور شما دارد و موضوع بعدی اینه که برای خرید تور کیش ارزان به فصل سفر هم دقت داشته باشید. به طور مثال، اگر در فصل کم مسافر و در اصطلاح لو سیزن اقدام به خرید تور کیش کنید، می توانید تور لحظه آخری کیش را به راحتی خریداری نمایید. این زمان، مصادف با فصل اردیبهشت تا آخر تابستان می باشد. تابستان فصل ارزان کیش محسوب می شود و در این زمان نه تنها بلیط لحظه آخری کیش بیشتر می شود؛ بلکه قیمت هتل کیش کاهش می یابد. اما بهترین زمان برای سفر به کیش، فصل انتهای پاییز تا اوایل بهار پیشنهاد می شوند. نه تنها خدمات ارائه شده در تور کیش بهتر خواهد بود؛ بلکه آب و هوا نیز مساعدتر و مطبوع است.

تور کیش ارزان

تور کیش لحظه آخری


قیمت تور لحظه آخری کیش بسته به زمان سفر، هتل های تور کیش، نوع پرواز و خدماتی که در تور مورد نظر ارائه می‏‎ شود و… بستگی دارد. هتل‌ های کیش آن قدر متنوع و مجهز هستند که با هر سلیقه و هر توان مالی می‌ توانید گزینه مورد نظر خودتان را برای اقامت پیدا کنید. در تور کیش شما جدا از اینکه از دریای نیلگون خلیج فارس و دیگر جاذبه‎ های طبیعی این جزیره لذت خواهید برد؛ می‎ توانید از وجود تفریحات آبی فوق ‎العاده شگفت انگیز، هتل‎ های لوکس، رستوران‎ های لاکچری و مراکز خرید متنوع نیز لذت ببرید. تور کیش لحظه آخری مناسب مسافرانی است که چمدان به دست هستند چرا که این تورها 2 الی 3 روز مانده به شروع تور به مسافران ارائه می شود و چندان وقتی ندارید برای اینکه راهی شوید و همین موضوع باعث شده است که گاها تا 50 درصد تخفیف می خورد. این را هم بدانید که کیفیت این تورها هیچ تفاوتی با تور مسافرتی سیستمی ندارد ولی با وجود تور لحظه آخری کیش برای کسانی که به دنبال سفر ارزان تر هستند، بسیار مناسب است.

بهترین زمان سفر به کیش


قشم آب و هوایی گرم و مرطوب را دارد و بیشترین دمای قشم 46 درجه و کمترین 16 درجه‌ سانتی گراد به ثبت رسیده است و میزان رطوبت در گرما در این مقصد بسیار بالاست و در ادامه جزیره قشم بزرگترین جزیره ایران درست در تنگه هرمز قرار دارد و اینکه این مقصد با شهر بندرعباس، بندر خمیر، جزیره لارک، جزیره هنگام، تنب کوچک و تنب بزرگ در همسایگی می باشد و نیز مساحت زیاد، تنوع آب و هوایی و پدیده‌ های طبیعی منحصر به فرد از ویژگی‌ های این سرزمین بشمار می رود و اینکه آب و هوای قشم در بیشتر اوقات سال گرم است و دمای بالای هوا و تابش مستقیم آفتاب آن شما را در سفر به جزیره حسابی برنزه خواهد کرد و اگر گرمایی هستید، فصل تابستان و اواخر بهار این جزیره را انتخاب نکنید و در عوض فصول پاییز و زمستان هوای قشم عالی و منحصر به فرد بوده و با یک پیراهن می ‌توانید در جزیره گردش کنید و کلی لذت ببرید و در آخر بهترین زمان سفر به جزیره زیبای قشم فصل پاییز و زمستان است، چونکه در اواخر فصل بهار و به‌ خصوص تابستان گرمای هوا و میزان رطوبت به حدی بالا میرود که برای گردشگران مناسب نیست و می ‌تواند از لذت سفر شما بکاهد.

بهترین زمان سفر به کیش

جاذبه های گردشگری کیش

  • شهر باستانی حریره | Harireh Ancient City


یکی از جاذبه های فوق العاده زیبا و گردشگری کیش، شهر باستانی حریره نام دارد و این شهر واقع در بخش کیش از توابع شهرستان بندر لنگه و از نقاط دیدنی استان هرمزگان در جنوب ایران می باشد و نیز این شهر قدیمی 800 سال قدمت و 120 هکتار وسعت را به خود اختصاص داده و جالبه بدونید حریره در زمان خود شهری بزرگ و آباد در این جزیره بوده و نیز دوران طلایی شهر حریره کیش از سال 367 تا 912 هجری قمری بوده است. پیشنهاد می کنیم در سفر به کیش حتما از این جزیره دیدن نمایید.

شهر باستانی حریره

  • کشتی یونانی کیش | Greek Ship


شاید یکی از معروف ‌ترین و محبوب ترین جاهای دیدنی کیش " کشتی یونانی " آن باشد. کشتی یونانی قصه جالبی هم دارد، این کشتی زیبا که ساخت انگلستان و متعلق به یونان است، در سال 1345 در دریای کیش به گل نشست. جالبه بدونید که آن زمان یونانی‌ ها خیلی تلاش کردند که کشتی زیبا و لوکس ‌شان را نجات بدهند، اما ظاهرا ایرادات فنی خیلی جدی ‌تر از این حرف‌ها بود ؛ به همین دلیل نفت کشتی تخلیه شد و خودش در جزیره باقی ماند و امروزه تبدیل به یک جاذبه مهم شد. تصویر کشتی یونانی روی آب در زمان غروب آفتاب و البته شب ‌ها بسیار زیبا و تماشایی بوده خصوصا اگر اهل عکس انداختن هستید، این منظره را از اصلا دست ندهید.

کشتی یونانی کیش

  • آب انبار دوقلو کیش | Kish Island's Historical Cistern


یکی دیگر از دیدنی های کیش " آب انبار دوقلو " می باشد که این آب انبار در گذشته برای نگهداری و البته خنک نگه ‌داشتن آب مورد استفاده قرار میگرفته است. چرا که وجود بادگیرهایی به شکل خانه‌ های منطقه کویری باعث می‌ شده تا آب بهتر خنک شود. همچنین وجود دو گنبدی که در کنار هم در این آب انبار وجود دارد باعث شده که به آن دوقلو گفته شود. رفتن به آب انبار دوقلو کیش شما را به دنیایی متفاوت از بافت مدرن جزیره خواهد برد و به نوعی با فرهنگ و آداب و رسوم مردم کیش هم آشنا می شوید.

  • شهر زیرزمینی کاریز | Kariz Underground City


شهر زیرزمینی کاریز با بیش از 10 هزار مترمربع مساحت امروزه با نام کاریز کیش شناخته می شود و دارای محبوبیت ویژه ای نزد مسافران تور کیش می باشد. کاریز در قدیم به معنای " قنات " بوده است. آب موجود در این قنات شیرین است و نیز اهالی جزیره از آن برای آشامیدن هم استفاده میکنند. این شهر قدیمی و زیبا یکی از جاهای دیدنی کیش است که زیرزمینی در عمق 16 متری سطح زمین قرار گرفته است و سقفی 8 متر مملو از صدف، سنگواره و مرجان های دریایی را در خود جای داده و قدمتی بین 270 – 570 میلیون سال را دپنهان کرده است. همچنین این مجموعه در فاز اول خود دارای بخش های متنوعی از جمله غرفه های صنایع دستی ایران و جهان، رستوران سنتی و جدید، موزه، سالن آمفی تئاتر، سالن کنفرانس و گالریهای هنری را دارا است که هر کدام جذابیت های خاص خودشان را دارند.

  • جزیره هندورابی | Island Hendorabi


یکی دیگر از جذابیت های دیدنی کیش جزیره هندورابی یکی از آرام ترین جزایر که تقریباً متروک منطقه است. این جزیره مساحتی حدود 23 کیلومتر را در بر می گیرد. بلندترین قله آن بیست و نه متر است و حدود هفت و نیم کیلومتر طول دارد. دهکده ای در جزیره به نام هندورابی وجود دارد در نزدیکی برخی از دهکده های دیگر به نام های دورانت و سرات قرار می گیرد. این جزیره از قرن 15 متعلق به پرتغالی ها بوده و از آن به عنوان پایگاه نظامی و تجاری استفاده می شده است. بقایای پایگاه نظامی پرتغال هنوز در معرض نمایش است.

بهترین هتل های کیش

  • هتل ترنج کیش | Toranj Marine Hotel


در فهرست بهترین و لاکچری ترین هتلهای کیش هتل ترنج قطعا در صدر لیست قرار می گیرد. این هتل زیبا در شمال غربی جزیره کیش و بر روی دریا ساخته شده است. هتل بی نظیر ترنج کیش در دو فاز ارائه شده ؛ فاز اول آن بر روی آب و به صورت سوئیت های مجزا و لوکس بوده و فاز دوم که در حال تکمیل شدن است و بصورت طبقاتی می باشند. در ضمن هتل ترنج دارای 100 سوئیت مجزا است که همگی آن ها دارای کف شیشه ای هستند و میهمانان این امکان را دارند از داخل اتاق دریا و آبزیان موجود در آن را نظاره گر باشند و در این مجموعه برای حمل و نقل میهمانان در محیط هتل از ماشین های گلف استفاده می شود که بسیار جذاب خواهد بود. آن چه هتل ترنج را به یکی از هتل های لاکچری کیش تبدیل کرده زیبایی بدون همتای آن و امکانات و خدمات رفاهی عالی و بی شماری است که در این هتل به مشتریان ارائه می شود.

  • هتل داریوش کیش | Dariush Grand Hotel


هتل داریوش کیش با معماری شگفت انگیزی که دارد قطعا چشم هر بیننده ای را محسور خود می کند. این هتل که یکی از هتل های لاکچری و خیلی شیک در کیش شناخته میشود، یادآور معماری تاریخی و خاص در دوران غرورآفرین پادشاهی هخامنشی بشمار می رود و از مهم ترین امکانات هتل داریوش می توان به : کافی شاپ، روم سرویس، ماساژ، سرویس رفت و برگشت ، خودپرداز، خشک شوئی، صندوق امانات، مینی بار ، بالکن رو به دریا، استخر روباز تابستانی، پینت بال و اینترنت وایرلس رایگان در تمام بخش های هتل اشاره نمود.

  • هتل ویدا کیش | Vida Hotel


هتل ویدا یک هتل 9 طبقه ای تازه ساخت و لوکس در کیش بوده که از سال پیش افتتاح شده و در اصطلاح تازه ساخت است اما در همین مدت کوتاه با امکانات و خدمات مطلوب خود توانسته است محبوبیت بسیار زیادی پیدا کند و از امتیازات بسیار مثبت این هتل مدرن و زیبا به عنوان یکی از هتل های لاکچری کیش، می توان نزدیکی به مهم ترین مراکز خرید شهر و اماکن تفریحی کیش را نام برد. همچنین از امکانات اصلی هتل ویدا داشتن اینترنت رایگان، مینی بار، رستوران لوکس، تشریفات ویژه، ترانسفر رفت ‌وبرگشت فرودگاهی، امکانات ورزشی مانند سونا و جکوزی، سالن بدنسازی و استخر رایگان و … است.

منبع: تور کیش

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 3

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    <
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 97
  • بازدید کلی : 4024